åttondejanuaritvåtusentio

HEJHEJ
Gud vad det känns konstigt att skriva 2010 istället för 2009 som vi har gjort så länge nu^^.
En annan sak jag vill säga om dagens datum är att det är Elvis födelsedag! (eller rättare sakt så skulle det ha "varit" hans födelsedag).
Idag så har jag varit i skolan:((. Alla andra skolor börjar skolan på måndag men skola måste tvunget "plåga" oss med att börja redan igår! XD.
Efter skolan så var det jag och mamma som åkte in till badhuset(: och där träffade man Diana, Erjona, Alva och
Vida :D Alva,Erjona,Diana och jag hade lite kul dåe :D:D.
Sen åkte vi till köpstan och jag köpte ett par mjukis-mys-träningsbyxor^^ (man kan ha det till mkt) och en träningströja,kofta. Jag vet inte riktigt hu jag ska förklara men det kommer bild(:.
Nu så ska jag väl som resten av Sverige se på lets dance ^^
Blir väl kul (((:

//Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0