091229

Tänk att det bara är 2 dagar kvar på det här året! man kan inte riktigt förstå det.. nu måste man bara börja klura lite på vad det ska bli för nyårslöften i år.
Idag blev det inget stan med Agnes, för hon hade super ont i huvudet:( ni kan läsa det i hennes blogg här.
Men jag var i stan lite med mamma och vi gjorde lite ärenden. Jag hittade ett par svarta jeans på rean :D de var lite förstora:/ Jag köpte också ett litet bord jag ska ha i mitt rum :D ett vitt. Så nu ska jag väl snart sätta mig och skruva ihop det.
imorgon blir det i alla fall shopping(: för då ska jag ta bussen med elvira in till stan(:
hoppas jag hittar mycket snööggt :D
//Louise

Kommentarer
Postat av: KAMILLLLA :D<3

Heeeejjj söt :D:D:D

du har ju jätte fin blogg:O<3

hur gör man när man ska typ sätta dit en stor bild ?^^<3

2009-12-31 @ 22:06:28
URL: http://sweetkizzes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0